Niemiecki przemysł opracował bezzałogową odmianę pojazdu Autonomous Combat Warrior (ACW) Wiesel. Wóz powstał dzięki integracji pakietu wyposażenia zapewniającego możliwość działania autonomicznego. Pakiet może zostać zintegrowany z innymi niemieckimi pojazdami, takimi jak ciężarówki rodziny HX, GTK Boxer i bwp Lynx.
ACW Wiesel ma trzy tryby sterowania. Może być prowadzony przez kierowcę, może być zdalnie sterowany lub poruszać się w pełni autonomicznie po zadanej trasie samodzielnie omijając przeszkody. W ostatnim trybie może również poruszać się w konwoju podążając za wyznaczonym pojazdem. Niewielkie wymiary i masa pojazdu umożliwiają przewożenie go w tylnej przestrzeni transportowej wzt Lynx CSV. Tak skonfigurowany pojazd bezzałogowy może realizować zadania bez narażania bezpieczeństwa żołnierzy.
W skład zastosowanego pakietu autonomiczności wchodzą zestaw sensorów (kamery i LIDAR) i oprogramowanie umożliwiające mapowanie terenu i identyfikację punktów orientacyjnych. Ponadto pojazd doposażono w system zarządzania silnikiem i zmiany przełożeń oraz używania kierownicy i hamulców.
Budowa bezzałogowego Wiesela trwała 2 lata. Odpowiadał za nią oddział Rheinmetall Defence Australia, który podjął w tym celu współpracę z australijskim Departamentem Obrony, Commonwealth Scientific and Industrial Research Organisation, Royal Melbourne Institute of Technology i Queensland University of Technology.