Chiński start-up TCab Tech wybrał silniki Safrana do napędu 5-miejscowych samolotów eVTOL E20. Maszyna ma być napędzana sześcioma silnikami EngineUs 100 o mocy 100 kW. Po dwa przechylane zespoły śmigłosilnikowe umieszczone są na końcach skrzydeł i sekcji ogonowej. Dwa kolejne na stałe wytwarzają ciąg pionowy. Poza silnikami francuska grupa ma dostarczyć system ich sterowania oraz zarządzania chłodzeniem.
Safran planuje certyfikację silników na 2023. Z kolei kompletny samolot ma być certyfikowany w 2025.
Safran rozwija rodzinę silników elektrycznych EngineUs o mocy od kilku do 500 kW. Jest już partnerem w kilku programach budowy samolotów elektrycznych ze stałymi płatami, w tym Aura Aero Bye Aerospace i VoltAero,. TCab Tech jest pierwszym formalnym partnerem Safrana projektującym samolot eVTOL.
TCab Tech powstał w maju 2021. Samolot eVTOL E20 jest przeznaczony do przewożenia do czterech pasażerów i pilota. Ma rozwijać prędkość przelotową 260 km/h. Jego zasięg ma wynosić 200 km.