CAAA podpisała z AECC umowę zakupu silników AES100. Mają one napędzać projektowany właśnie bsl wyposażony w obrotowe gondole ze śmigłowirnikami. Jego planowanych parametrów nie ujawniono.
AES100 to silnik turbinowy czwartej generacji o mocy 1000 kW. W konfiguracji dwusilnikowej może napędzać maszynę ważącą 5 do 6 ton. Moc AES100 ma być wkrótce zwiększona do 1200 kW.
Silniki AES100 mają zostać wykorzystane do modernizacji śmigłowców Z-9 i Z-11 w celu poprawienia ich osiągów, szczególnie w warunkach wysokiej temperatury. Są też oferowane do napędu tureckich śmigłowców bojowych T-129. Mogłyby zastąpić amerykańskie T-800, po wprowadzeniu przez USA embarga na ich dostawy. W wersji turbośmigłowej AES100 może napędzać lekkie samoloty transportowe Yun-12 i bsl Pterosaur 2.