Wczoraj około południa dwuosobowa załoga samolotu Cessna Skyhawk trenowała lądowanie metodą touch and go na pasie 30R lotniska North Las Vegas w stanie Nevada. W tym czasie do lądowania podchodził samolot Piper Malibu, który przyleciał z Coeur D'Alene. Również na jego pokładzie znajdowały się 2 osoby. Według wstępnych ustaleń pilot Malibu otrzymał polecenie lądowania na pasie 30L, ale zbliżał się do pasa 30R. Wówczas, ok. 12:07 czasu lokalnego doszło do kolizji.
Po zderzeniu oba samoloty spadły na ziemię. Piper rozbił się na polu na wschód od pasa startowego 30R, a Cessna wpadła do stawu retencyjnego. Wszyscy, którzy nimi lecieli, zginęli na miejscu.
Po katastrofie lotnisko Las Vegas North pozostawało otwarte dla ruchu lotniczego. Do wieczora zamknięto jedynie pasy 30L i 30R. Służby ratownicze i śledcze prowadziły tam niezbędne działania.
Jeden z rozbitych samolotów to dwusilnikowy dolnopłat Piper PA-46-350P Malibu Mirage Jet Prop Conversion, zn. rej. N97CX, nr ser. 4636128. Należał do Gold Aero Aviation.
Drugi z rozbitych samolotów to jednosilnikowy górnopłat Cessna 172N Skyhawk, zn. rej. N160RA, nr ser. 17268851. Był własnością Binner Enterprises.