Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Dostawy Superjetów 100 w połowie roku

Lotnictwo cywilne, 24 grudnia 2009

Wiktor Christienko rosyjski minister przemysłu i handlu poinformował, że pierwsze dostawy regionalnych samolotów pasażerskich Suchoj Superjet 100 zostaną zrealizowane w połowie 2010.

Suchoj przygotowuje się już do pierwszych dostaw. Rosyjscy planiści szacują, że uda im się sprzedać ok. 700 samolotów, z czego większość - ok. 60% - na rynek USA i UE / Zdjęcie: SuperJet International

SSJ 100 to samolot dla 95 pasażerów i standardowym zasięgu 2950 km. Ma walczyć o udział w rynku przewozów lotniczych z takimi samolotami jak An-42, Embraery rodziny E-Jets i Bombardiery serii C. Powstaje przy współpracy z przedsiębiorstwami zachodnimi, w tym Boeingiem, Snecma, Thalesem, Messier Dowty, Liebherr Aerospace i Honeywellem.

Pierwotnie planowano, że dostawy nowych samolotów pasażerskich rozpoczną się w 2008. Okazało się jednak, że termin ten jest nierealny, podobnie, jak ogłoszony później koniec 2009.

Dzisiejsza Rosijskaja Gazeta opublikowała wywiad z ministrem Christienką, który poinformował, że nowym, tym razem pewnym terminem będzie połowa 2010. Do tego czasu konstrukcja powinna otrzymać certyfikaty władz lotniczych Rosji, USA i państw UE. Wiosną natomiast rozpoczną się szkolenia załóg.

Pierwsze SSJ 100 trafią do armeńskiej Armarii oraz rosyjskiego Aerofłotu. Suchoj ujawnił, że dysponuje obecnie potwierdzonymi zamówieniami na 122 samoloty. Oznacza to, że kryzys oraz problemy, wynikające z opóźnienia prac rozwojowych, nieobce ostatnio również np. Boeingowi, doprowadziły do wycofania się części klientów. Jeszcze na początku roku portfel zamówień obejmował bowiem 153 samolot oraz opcje na kilkadziesiąt kolejnych.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.