Algieria zamówiła 6 bsl Aksungur produkowanych przez Turkish Aerospace Industries (TAI). Nie ujawniono wartości czasu realizacji umowy. O transakcji poinformował nieoficjalnie The Algerian Post.
Aksungur został opracowany przez TAI z wykorzystaniem doświadczeń uzyskanych w ramach programu ANKA-S, jako wersja eksportowa bojowego bsl. Nowy bezzałogowiec ma znacznie lepsze parametry i może być wykorzystywany do zbierania informacji, obserwacji, rozpoznania, patroli morskich, a także ataków na wybrane cele o każdej porze doby i w trudnych warunkach pogodowych. Aksungur jest zbudowany w układzie górnopłata z dwubelkowym kadłubem i chowanym trójkołowym podwoziem. Napędzają go dwa silniki wysokoprężne PD170 o mocy 170 KM, opracowane przez Tusas Engine Industries (TEI), z trójłopatowymi śmigłami.
Maksymalna masa startowa bsl Aksungur to 3300 kg. Rozpiętość jego skrzydeł wynosi 24,2 m, a długość 12,5 m. Maksymalna masa ładunku użytecznego wynosi ponad 750 kg, a maksymalna wysokość lotu to 12 km, zaś maksymalna prędkość sięga 180 km/h. Długotrwałość lotu z podstawowym uzbrojeniem wynosi 50 h.
Bsl Aksungur jest wyposażony w trzy punkty podwieszenia uzbrojenia pod każdym skrzydłem (udźwig 500, 300 i 150 kg). Można na nich podwiesić kierowane bomby TEBER-81 (Mk81 z naprowadzaniem laserowym), TEBER-82 (Mk82 z naprowadzaniem laserowym), amunicję kierowaną MAM-L i MAM-C, bomby o małej średnicy, pociski kierowane Cirit, pociski przeciwpancerne LUMTAS i inną broń kierowaną.