Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Powstał Rheinmetall-MAN

Przemysł zbrojeniowy, 14 stycznia 2010

12 stycznia przedstawiciele Rheinmetall AG i MAN Nutzfahrzeuge AG podpisali porozumienie o stworzeniu Rheinmetall MAN Military Vehicles GmbH (RMMV).

Nowy podmiot będzie miał większe możliwości oferowania kompleksowych ofert, obejmujących pojazdy kołowe o masie do 30 t. Rheinmetall jest m.in. producentem przedstawionych transporterów Fuchs, których wyprodukowano już 1280 egz., głównie dla Bundeswehry, ale również dla 8 innych odbiorców zagranicznych. Wojskowa gałąź MAN-a nie proponuje aż tak efektownych wyrobów finalnych - jest dostawcą samochodów ciężarowych i specjalistycznych, ale z drugiej strony dysponuje bogatą paletą nowoczesnych rozwiązań kluczowych podzespołów ciękich pojazdów, w tym silników czy układów przeniesienia napędu / Zdjęcie: Rheinmetall AG

Siedzibą RMMV będzie Monachium, gdzie mieszczą się również biura zarządu MAN-a. Mimo tego niewielką przewagą w spółce będzie miał Rheinmetall, dysponujący 51% udziałów. Do wejścia w życie umowy potrzebna jest jednak jeszcze akceptacja instytucji antymonopolowych.

Celem przedsięwzięcia jest wspólne opracowywanie nowych konstrukcji kołowych, przy wykorzystaniu doświadczeń wojskowych Rheinmetalla i technologii ciężkich pojazdów użytkowych MAN-a.

Porozumienie zakłada dwa etapy fuzji. W pierwszym połączą się ośrodki naukowe i sprzedaży obu podmiotów. Dzięki temu zatrudnienie RMMV wyniesie ok. 370 osób. Pod koniec 2011 do spółki zostaną włączone dwa zakłady produkcyjne: Rheinmetalla w Kassel i MAN-a w Wiedniu, co spowoduje zwiększenie załogi do 1300 osób.

Szacowany, roczny obrót nowego podmiotu to ponad 1 mld Euro.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.