Francusko-kanadyjskie Flying Whales z Quebecu, projektujące hybrydowy sterowiec LCA60T ze sztywnym kadłubem, wybrało do jego układu napędowego generator o mocy 1 MW produkcji Honeywell Aerospace. Napędzany turbiną będzie wytwarzał energię elektryczną zasilającą silniki elektryczne. Generator oferowany przez Honeywella jest – według dostawcy – cztery razy mocniejszy niż jakikolwiek inny generator używany obecnie w lotnictwie. Ma też największą gęstość mocy.
Sterowiec LCA60 o długości 200 m ma mieścić 189 tys. m3 helu. Jego ładownia ma mieć wymiary 96 x 8 x 7 m, a udźwig wynosić ok. 59,5 t. Pojazd będzie oferowany do prac w górnictwie, transportu w trudno dostępnych terenach i akcjach ratowniczych.
Pierwszy lot sterowca projektowanego przez Flying Whales jest planowany na koniec 2025. W ciągu kolejnych 10 lat przedsiębiorstwo zamierza wyprodukować 150 LCA60.