Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Tu-204SM będzie produkowany

Lotnictwo cywilne, 15 lutego 2010

Korporacja Irkut zaprzeczyła doniesieniom prasowym o rezygnacji z rozwoju i produkcji pasażerskiego Tu-204SM, a więc samolotu z zachodnimi silnikami.

</span>Tu-204/-214 miały być odpowiednikiem Boeingów 757 i następcami Tu-154. Produkowane od 1995 nie okazały się jednak wielkim przebojem. Do tej pory przekazano odbiorcom ponad 70 maszyn tego typu, z czego lata ok. 40. Zamówienia obejmują jednak kolejnych sto egz. / Zdjęcie: Siergiej Riabczew

Oświadczenie korporacji, w skład której wchodzą oba zakłady produkujące Tu-204/-214, a więc Awiastar-SP w Ulianowsku i KNAPO w Kazaniu, to reakcja na materiały prasowe, informujące, że prace przy Tu-204SM nie będą kontynuowane.

Przeciwnie, przedstawiciele Irkuta stwierdzili, że budowa samolotów pozostaje jednym z priorytetów Awiastar-SP. Jej dyrektor, a jednocześnie prezes Irkuta, Oleg Demczenko zapowiedział pierwsze dostawy w połowie 2011.

Największym problemem Tu-204 pozostaje bowiem jakość wykonania, a szczególnie wysoka zawodność silników PS-90A (zobacz: Kłopoty z jakością Tu-204). Z tego powodu wykorzystanie sprawdzonych, zagranicznych jednostek napędowych jest konieczne do zachowania linii produkcyjnej tych samolotów w dłuższej perspektywie czasu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.