Według informacji uzyskanych przez Janes od przedstawiciela przedsiębiorstwa Mildef, malezyjskie siły zbrojne zamówiły 178 pojazdów opancerzonych Tarantula 4x4. Przedsiębiorstwo deklaruje, że ich dostawy mają się rozpocząć w przyszłym roku. Nie jest jednak jasne, czy mowa o zakupie, czy też o leasingu pojazdów, co sugerowano w 2022.
Tarantule miałyby zastąpić w malezyjskich wojskach lądowych transportery Condor 4x4 zamówione i wyprodukowane w latach 1980. w Niemczech. Jednocześnie Mildef ma też pracować nad jeszcze nowszą wersją Tarantuli.
Pojazdy zamówione przez Malezję mają dopuszczalną masę całkowitą rzędu 16, są więc o ponad 3,5 t cięższe od Condora. Mają też 6,3 m długości, 2,5 m szerokości i 3 m wysokości. Napędzane są przez silnik Caterpillar o pojemności 7,2 l o mocy 330 KM. Pozwala on osiągnąć prędkość maksymalną 110 km/h i stosunek mocy do masy rzędu 21 KM/t.
Opancerzenie kompozytowe zapewnia Tarantuli ochronę balistyczną na poziomie 2 i przeciwminową na poziomie 2a / 2b wg STANAG 4569. Wewnątrz pojazdu przewidziano miejsca dla maksymalnie 10 żołnierzy. Opcjonalnie wóz może zostać uzbrojony w zsmu z wkm kal. 12,7 mm. Prototyp Tarantuli wyposażono w zsmu Rogue południowoafrykańskiej spółki Reutech.