1 lutego 2024 późnym popołudniem z lotniska regionalnego Vero Beach wystartował samolot Beechcraft Bonanza. Na jego pokładzie znajdował się tylko pilot. Samolot leciał na niedalekie lotnisko Clearwater Airpark w hrabstwie Pinellas.
O 19:07 czasu lokalnego samolot podchodził do lądowania na pasie 34 lotniska docelowego w warunkach IFR. Z powodu zapadających ciemności pilot poprosił o włączenie oświetlenia pasa i zmianę częstotliwości łączności. Chwilę później poinformował o utracie silnika.
Podejście do lądowania zakończyło się tragicznie. Samolot spadł na parking dla przyczep kempingowych w Clearwater. Zderzył się z jedną z przyczep i wraz z nią zaczął się palić.
Gdy na miejsce upadku samolotu dotarli ratownicy okazało się, ze jego pilot zginął na miejscu. Zginęły też 2 osoby mieszkające w przyczepie. Jej 7 pozostałych mieszkańców uniknęło śmierci, bo wyszło z przyczepy po kolacji. Przyczepa była wynajmowana.
Rozbity samolot to jednosilnikowy dolnopłat Beechcraft V35B Bonanza, zn. rej. N6659L, nr ser. D-10279, wyprodukowany w 1979. Był własnością Control Data Inc. z siedzibą w Indianapolis. Jego właścicielem jest licencjonowany pilot komercyjny mieszkający w Melbourne Beach.