Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Słabe wyniki El Al

Lotnictwo cywilne, 29 marca 2010

Izraelski, narodowy przewoźnik El Al Israel Airlines zmniejszył w ubiegłym roku obrót aż o 21% i zanotował 76,3 mln USD strat. Linia nie przynosi zysków od kilku lat.

</span>Jeden z ośmiu B767 izraelskiego przewoźnika. Wykorzystuje on 48 samolotów, w tym 6 towarowych. Wszystkie zostały wyprodukowane przez Boeinga / Zdjęcie: Arpingstone

Przedstawiciele El Al poinformowali wczoraj, że ubiegłoroczny obrót wyniósł 1,656 mld USD, czyli był o 21% mniejszy, niż w 2008. Oznacza to również powrót do poziomu sprzed 4-5 lat. Jednocześnie linia zwiększyła udział w miejscowym rynku z 35,7 do 37,5%, co świadczy o głębokim załamaniu izraelskiego ruchu lotniczego.

Linia odnotowała również rekordową stratę, w wysokości 76,3 mln USD. Wynik te nie jest jednak związany wyłącznie z obecnym kryzysem. El Al jest niedochodowa od kilku lat, głównie z powodu niemożności sprostania konkurencji, po liberalizacji zasad ruchu lotniczego i dopuszczeniu innych przewoźników na miejscowy rynek. Po drugie, przewoźnik wydaje spore sumy na zabezpieczenia i procedury antyterrorystyczne. Wreszcie, nie realizuje lotów w soboty.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.