Podczas Singapore Airshow 2024 COMAC (Commercial Aircraft Corporation of China) zawarł umowy na dostawy samolotów transportu regionalnego C919 i ARJ21. To głównie maszyny w wersjach specjalnych.
Tibet Airlines podpisały umowę na 40 samolotów C919 dostosowanych do startów i lądowań na lotniskach powyżej 2200 m. Mają one posłużyć do rozbudowy siatki połączeń w wysokogórskich regionach Chin, takich jak Tybet i Qinghai. W tym wariancie C919 charakteryzuje się skróconym kadłubem i specjalnymi modyfikacjami poprawiającymi własności startu i lądowania. Samolot może pomieścić 140–160 pasażerów.
Tibet Airlines zamówiły również 10 samolotów ARJ21, także w wersji dostosowanej do operowania na dużych wysokościach. ARJ21 w tej wersji może startować i lądować na lotniskach na wysokości 5000 metrów. Cechuje się też dobrymi osiągami w warunkach silnego bocznego wiatru, często wiejącego na takich wysokościach w Chinach.
Henan Civil Aviation Development & Investment Group zamówiła z kolei 6 samolotów ARJ21-700. To maszyny w specjalnych wariantach, które mają być wykorzystywane w nietypowych sytuacjach. Mają zapewnić transport medyczny, także pacjentów z chorobami zakaźnymi, szczególnie w sytuacjach kryzysowych. ARJ21 z wyposażeniem specjalnym mają nadzorować przestrzeń powietrzną, ustanawiać specjalne sieci komunikacyjne i patrolować teren w strefach klęsk żywiołowych, w tym pożarów.