Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

PAK FA w Żukowskim

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 08 kwietnia 2010

Na pokładzie samolotu An-124 do ośrodka badawczego w podmoskiewskim Żukowskim przewieziono dziś prototyp rosyjskiego myśliwca 5. generacji PAK FA (T-50). Dotąd samolot wykonał 6 lotów.

PAK FA trafił do Instytutu lotniczo-doświadczalnego im. Gromowa w Żukowskim po zrealizowaniu wstępnej fazy prób. Wraz z samolotem na pokładzie An-124 Rusłan przewieziono naziemne stanowisko kontrolne. Po zmontowaniu prototypu, próby PAK FA (T-50) będą kontynuowane. Plan przewiduje, że kolejny lot PAK FA odbędzie się na przełomie kwietnia i maja.

Dotąd, startując z lotniska fabrycznego KnAAPO w Komsomolsku nad Amurem T-50 wykonał 6 lotów próbnych (3 loty odbyły się do 15 marca, PAK FA w kamuflażu). Sprawdzono w nich podstawowe właściwości aerodynamiczne samolotu, potwierdzając jego dużą manewrowość. Już w pierwszym locie osiągnął on kąt natarcia równy 27o. Próby przebiegły na tyle dobrze, że według głównego konstruktora samolotu, Aleksandra Dawidienko, geometria samolotu nie będzie ulegała w przyszłości poważniejszym zmianom. To samo dotyczy awioniki i silników.

Do końca roku w programie prób T-50 mają uczestniczyć trzy prototypy samolotu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.