Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Z Iceland Express do Nowego Jorku

Lotnictwo cywilne, 08 kwietnia 2010

Niskokosztowa islandzka linia lotnicza Iceland Express ogłosiła dzisiaj zwiększenie liczby połączeń oferowanych z Polski. Od 4 czerwca z Warszawy do Nowego Jorku (Newark) odbywać się będą trzy loty tygodniowo.

Flota Iceland Express liczy 4 Boeingi 737-700 i 2 Boeingi 757. Siatka  połączeń towarzystwa obejmuje 22 destynacje w Europie i 2 w Ameryce Pn.  (Newark w USA i Winnipeg w Kanadzie). Baza linii znajduje się w  Reykjaviku, w porcie Keflavik

Samoloty Iceland Express będą latały do Nowego Jorku w poniedziałki, czwartki i piątki. Loty będą wykonywane z międzylądowaniem w Reykjaviku, a czas oczekiwania na połączenie wynosić ma tylko 50 minut. Powroty z USA realizowane będą w środy i czwartki. Pierwszy odcinek trasy, na Islandię, obsługiwany będzie przez Boeinga 737-700, a z druga część podróży, do Ameryki Pn., odbywać się będzie na pokładzie Boeinga 757.

W czerwcu uruchomione zostaną też połączenia z Krakowa do Nowego Jorku, z przesiadką w Reykjaviku oraz z Gdańska do stolicy Islandii. Obydwa rejsy wykonywane będą we środy.

Jak mówi Marek Sławatyniec, reprezentujący Iceland Express w Polsce, jest duża szansa zwiększenia ruchu turystycznego z Polski na Islandię, a także do USA. Lotnisko Keflavik jest niewielkim portem, dzięki czemu gwarantuje możliwość szybkiej i bezproblemowej przesiadki, co jest nie bez znaczenia podczas podróży w szczycie sezonu wakacyjnego. Oprócz tego podróżni mają możliwość zrobienia przerwy w podróży za ocean i zatrzymania się na Islandii na dzień lub dłużej w celu poznania uroków wyspy. Co najważniejsze, pasażer nie ponosi w takim przypadku żadnych dodatkowych kosztów związanych z podróżą - dodaje Sławatyniec.

Iceland Express istnieją od 2003. Ich głównym udziałowcem jest fundusz inwestycyjny Fengur. Model biznesowy linii to low-cost z gwarantowanymi przesiadkami w Reykjaviku. W ub.r. z usług przewoźnika skorzystało 505 tys. pasażerów. Prognoza na rok bieżący zakłada przewiezienie 560 tys. podróżnych.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.