Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rozpoczęto badania rejestratorów Tu-154M

Lotnictwo wojskowe, Strategia i polityka, 11 kwietnia 2010

W Moskwie - w obecności specjalistów z Polski - badane są pokładowe rejestratory rządowego samolotu Tu-154M, który rozbił się pod Smoleńskiem.

Oba rejestratory - parametrów lotu i foniczny - znaleziono w dobrym stanie na miejscu katastrofy. Analiza zapisów prowadzona jest w Mak (Mieżgosudarstwiennyj awiacionnyj komitiet) w obecności przedstawicieli Komitetu śledczego przy Prokuraturze FR i przedstawicieli strony polskiej - z komisji badającej przyczyny katastrofy i prokuratury.

Według przedstawicieli MAK, stan rejestratorów jest zadowalający. Taśma magnetyczna rejestratora fonicznego jest w dobrym stanie i pozostaje na szpulach. Wysunęła się jedynie z mechanizmu zapisującego, prawdopodobnie w chwili uderzenia o ziemię.

Wstępne analizy zapisów rejestratora fonicznego wskazują, że załoga nie meldowała o jakichkolwiek problemach technicznych. Pilot był informowany o trudnych warunkach atmosferycznych, ale mimo to zdecydował się na lądowanie w Smoleńsku. Z niezrozumiałych przyczyn nie wykorzystał możliwości lądowania na lotnisku zapasowym - w Witebsku lub Mińsku.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.