Skunk Works – oddział rozwojowy Lockheed Martina – ujawnił kolejną wizję latającego tankowca stealth. To propozycja przygotowana w ramach programu Next-Generation Air Tanking System (NGAS), znanego również jako KC-Z. W jego ramach ma powstać następca obecnie używanych przez US Air Force samolotów KC-46 i KC-135. NGAS miałby wejść do służby w latach 2030.
Na opublikowanej wizualizacji nowy latający tankowiec zasila w paliwo samolot bojowy stealth F-35A. Można zobaczyć, że jest on zbudowany w układzie latającego płata o stosunkowo małym wydłużeniu z podwójnym usterzeniem pionowym. Wloty powietrza do silników umieszczono pod nasadami skrzydeł. Dysze wylotowe są płaskie.
Ujawniona wizja jest kolejną z prezentowanych przez Skunk Works. Na razie powstają wstępne projekty NGAS. W zamyśle USAF samoloty tankujące nowej generacji, dzięki niskiej wykrywalności, mają operować bliżej linii frontu niż obecnie używane zbiornikowce.