Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

SR20 z klimatyzacją

Lotnictwo cywilne, 16 kwietnia 2010

Przedstawiciele Cirrus Aircraft planują oferowanie klimatyzacji w lekkich samolotach sportowo-turystycznych SR20. Zestaw będzie jednak kosztował ok. 20 tys. USD.

SR20 sprzedaje się o wiele gorzej niż szybszy SR22 - najpopularniejszy samolot tłokowy świata. Mimo tego w ubiegłym roku Cirrus dostarczył odbiorcom 28 egz. tych samolotów, czyli więcej, niż cała produkcja Mooney Aircraft (różne modele M20) i dwukrotnie więcej niż liczba wyprodukowanych DA-20 Diamond Aircraft / Zdjęcie: Cirrus Aircraft

Mimo, że SR20 jest produkowany od 12 lat, nie doczekał się - jak SR22 - klimatyzacji, jako wyposażenia opcjonalnego.

Ze względu na rosnące zainteresowanie (wytwórnia otrzymała potwierdzone zamówienia na dwa tak wyposażone samoloty, chętnych jest jednak więcej), przedstawiciele Cirrusa planują wykorzystać klimatyzację z szybszego modelu. Badania certyfikacyjne takiego rozwiązania powinny zakończyć się we wrześniu bieżącego roku.

Luksus nie będzie jednak tani. Za dodatkowe urządzenie właściciel SR20 będzie musiał dopłacić - na razie szacunkowo - 19 900 USD. Zestaw o masie nieco ponad 20 kg spowoduje również minimalne zmniejszenie prędkości przelotowej, z 288 do 287 km/h.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.