Podczas wręczenia Trinity Awards RedCabin w Teksasie wyróżniono kreatywne rozwiązania wyposażenia kabin pasażerskich oferowane przez podmioty z całego świata. Zgłoszenia zostały ocenione przez panel ekspertów z linii lotniczych, producentów i kompanii leasingowych. Zwycięzcy uzyskali szansę pracy dla dużych linii lotniczych.
W kategorii Koncepcja komfortu pasażera Safran we współpracy z Devialet zaproponował dostarczanie pasażerowi dźwięku za pomocą słuchawek wbudowanych w siedzenie. Rozwiązanie nazwano Euphon. Przewiduje ono umieszczenie głośników Devialet w zagłówku, co zapewnia dźwięk bezpośrednio do uszu, nieuciążliwy dla reszty pasażerów.
W kategorii Air 4 All za najlepszą uznano propozycję Delta Flight Products. Eliminuje ona potrzebę przesiadania się z wózka inwalidzkiego na miejsce w samolocie. Umożliwia osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich z napędem elektrycznym pozostanie na nim przez całą podróż dzięki składanym siedzeniom.
Pomysły uzupełnił eSmart Lavatory – projekt Diehl Aviation. Koncepcja ta na nowo definiuje korzystanie z toalety w samolocie. Obejmuje funkcje bezdotykowego sterowania, zapewniające higieniczne środowisko, innowacyjne inteligentne lustro oraz system zarządzania czasem, który umożliwia rezerwację toalety za pomocą smartfonu.
W kategorii aranżacji kabiny najciekawsze okazały się Door 2.0 – The Zen Door zaprojektowane przez Unum Aircraft Seating. Lekkie i zapewniające prywatność drzwi nowej generacji do miejsc w klasie biznes czerpią inspirację z japońskiej sztuki origami. Są one znacznie mniej skomplikowane, a tym samym lżejsze od rozwiązań obecnie istniejących na rynku.
Koncept Jump Seat Duo zaproponowany przez J&C Aero może służyć zarówno jako siedzenie dla obsługi podczas startu i lądowania, jak i jako pokładowy wózek inwalidzki dla pasażerów o ograniczonej sprawności ruchowej. Fotel można łatwo zainstalować w istniejących samolotach wąskokadłubowych. Jego zaletą jest mała masa i łatwość wnoszenia na pokład.