US Navy odebrała dwa pierwsze zmodernizowane samoloty wielozadaniowe F/A-18 Service Life Modification (SLM) Block III. Mają one takie same możliwości, jak Super Hornety nowo produkowane przez Boeinga od 2020. Jeden z samolotów – zmodyfikowany w St. Louis – został dostarczone=y na miesiąc przed terminem wynikającym z harmonogramu, a drugi – z San Antonio – dwa miesiące przed planowanym terminem.
Ulepszenia F/A-18 Block III obejmują m.in. wyświetlacz wielkopowierzchniowy (31 cali) i komputery pokładowe o większej mocy. Zastosowano nowe systemy dystrybucji danych o sytuacji bojowej, w tym wskazywania celów we współpracy z innymi samolotami. Zmodernizowane Super Hornety mają też zwiększone o 4 tys. godzin resursy.
Od niedawna modernizacja F/A-18 do standardu SLM Block II jest realizowana nie tylko w zakładach Boeinga w St. Louis i San Antonio. W marcu 2024 Boeing i Fleet Readiness Centre Southwest podpisały umowę o partnerstwie publiczno-prywatnym, by uruchomić trzeci ośrodek prowadzący modyfikacje. Program jest obliczony na kilkanaście lat.