W październiku Boeing dostarczył tylko 14 samolotów komercyjnych, mniej niż połowę dostarczonych rok wcześniej (34) i ponad 4 razy mniej niż dostarczył europejski Airbus (62, Zamówienia i dostawy Airbusa, 2024-11-08). Głównym powodem tak słabego wyniku był strajk pracowników technicznych, który rozpoczął się 12 września, a zakończył 5 listopada (związane z nim bezpośrednie straty szacuje się na 7,6 mld USD). Amerykański koncern ma też nadal problemy z jakością produkcji.
Samoloty Boeinga odebrało 9 klientów. Wśród dostarczonych maszyn było 9 modelu 737 MAX. Uzupełniły je 4 samoloty modelu 787-9/-10 oraz jeden cargo 767-300F. Warto zauważyć, że amerykański koncern nie dostarczył w październiku ani jednego samolotu wojskowego.
10 z dostarczonych przez Boeinga samolotów zmontowały zakłady w stanie Waszyngton, a 4 (modelu 787) powstały w Południowej Karolinie.
W październiku Boeing uzyskał zamówienia na 63 nowe samoloty. 40 Boeingów 737-8 zamówiła Avia Solutions Group, a 737-9 LATAM Airlines. 6 samolotów modelu 737 MAX i 7 modelu 777F zamówili nieujawnieni klienci.