Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Gigantyczne zamówienie na A380

Lotnictwo cywilne, 09 czerwca 2010

Przedstawiciele linii lotniczych Emirates i Airbusa podpisali wczoraj porozumienie o zakupie 32 samolotów A380 i szacunkowej wartości 11,5 mld USD.

</span>Emirates będzie użytkownikiem najliczniejszej floty A380. Wczorajsze porozumienie jest również największym, jednorazowym zamówieniem na te samoloty w dotychczasowej historii / Zdjęcie: Airbus

Porozumienie podpisali wczoraj w Berlinie Ahmed Bin Saeed Al-Maktoum prezes Emirates Airline and Group oraz Tom Enders prezes Airbusa, w obecności kanclerz Niemiec, pani Angeli Merkel i innych urzędników państwowych.

Emirates potwierdziły dzięki temu ogólny wzrost liczby zamówionych A380 do 90 egz. Wcześniej linie kupowały te samoloty w kilku mniejszych partiach, poczynając od kwietnia 2000 - przewoźnik ze ZEA był pierwszym klientem na największe samoloty pasażerskie świata.

Pierwszą maszynę tego typu Emirates otrzymały w lipcu 2008. Obecnie posiadają już 10 egzemplarzy.

Mimo światowego kryzysu, linie te notują spore zyski. W ubiegłym roku wyniosły one 964 mln USD i były 4-krotnie wyższe niż w 2008. Jednym z głównych powodów jest nowoczesna, a przez to oszczędna flota ok. 140 samolotów szerokokadłubowych, wyłącznie rodziny A330/340, A380 i B777, o średnim wieku 5-6 lat.


Drukuj Góra