Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Transformacja Wizz Air

Lotnictwo cywilne, Transport lotniczy, 04 kwietnia 2025

Wizz Air wprowadza plan transformacji Customet First (klient na pierwszym miejscu). W jego ramach przewoźnik zainwestuje 14 mld euro w ciągu najbliższych 3 lat, aby udoskonalić każdy punkt kontaktu z pasażerem, zapewniając, że punktualność, przystępność cenowa, innowacyjność i wysoka jakość obsługi będą fundamentem każdej podróży.

/ Zdjęcie: Wizz Air

Opierający się na czterech kluczowych filarach – produkt, cena, usługi i komunikacja – Customer First wyznacza przyszły kierunek Wizz Air i zaangażowanie w stosunku do pasażerów, obejmujące inwestycje w nowoczesne technologie, poprawę niezawodności i zapewnienie lepszej obsługi klienta. Transformacja ta stanowi istotny krok w sposobie, w jaki linia lotnicza obsługuje swoich pasażerów.

Wizz Air stawiają na podróże na najwyższym poziomie, posiadając zamówione ponad 300 nowych samolotów wyposażonych w najnowocześniejsze wnętrza kabin Airspace. Linie zapewniają dodatkowe oszczędności dzięki WIZZ Discount Club i inteligentnym kartom członkowskim, dzięki czemu pasażerowie zawsze mogą podróżować taniej.

Priorytetem Wizz Air jest punktualność, aby minimalizować odwołania lotów, redukować opóźnienia i zapewniać szybkie rozwiązania w przypadku zakłóceń, korzystając z najnowocześniejszych narzędzi sztucznej inteligencji w centrum kontroli operacji. Jeśli plany nie będą realizowane zgodnie z oczekiwaniami, Amelia, wirtualny asystent linii, zadzwoni do pasażerów z informacjami i wsparciem. Pasażerowie, których podróż została zakłócona, mogą również liczyć na przetworzenie uzasadnionych roszczeń w ciągu 7 dni oraz zwrot kosztów biletów w ciągu 24 godzin.

Wizz Air ułatwia pasażerom dostęp do informacji i kontakt, modernizując swoje centrum pomocy i likwidując numer infolinii premium (czasy oczekiwania na połączenie wynoszą średnio nie więcej niż minutę). Latem tego roku wprowadzi funkcję MyJourney w aplikacji mobilnej, która będzie dostarczać pasażerom aktualizacje w czasie rzeczywistym. Dzięki powiadomieniom za pośrednictwem aplikacji, e-maila lub SMS-a, pasażerowie mogą być na bieżąco i pewni swojego statusu podróży (Nowe trasy Wizz do Budapesztu, 2025-03-26, Wizz Air przechodzą na płatności bezgotówkowe , 2025-03-11).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2025 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.