W marcu 2025 Airbus dostarczył 71 samolotów. Było wśród nich 17 A320neo i 34 A321neo.
Europejski koncern uzyskał w tym czasie zamówienia na 211 samolotów, w tym 45 A320neo i 148 A321neo. Jednocześnie utracił wcześniejsze zamówienia na 72 A320neo dla linii Go First. W efekcie dało to zamówienia na 139 samolotów netto.
Łącznie w 2025 Airbus dostarczył 136 samolotów. Od początku roku uzyskał zamówienia na 280 samolotów, tracąc zamówienia na 76 innych. Netto dało to zamówienia na 204 samoloty w 2025.
Boeing dostarczył w marcu 2025 znacznie mniej samolotów niż Airbus, bo tylko 41. W większości były to samoloty modelu 737 MAX – aż 33
Nieco lepiej było z zamówieniami. Amerykański koncern uzyskał w marcu zamówienia na 192 samoloty, tracąc zamówienia na 29 maszyn. Wynik netto wyniósł więc 161 samolotów.
W całym 2025 Boeing dostarczył klientom 130 samolotów. W tym czasie uzyskał zamówienia na 241 samolotów, a utracił zamówienia na 37 maszyn. Dało to zamówienia na 204 samoloty netto – tyle samo, co Airbus.