Boeing dostarczył w kwietniu 45 samolotów komercyjnych i wojskowych (amerykański koncern, inaczej niż europejski Airbus, do rozliczenia dostaw dużych maszyn zalicza także samoloty dla lotnictwa wojskowego). Większość z nich stanowiły samoloty modelu 737 MAX. Było ich 29. Jeden latający tankowiec KC-46A odebrały US Air Force, a jeden samolot rozpoznania morskiego P-8A był przeznaczony dla Luftwaffe.
W tym samym czasie Boeing uzyskał zamówienia na zaledwie 8 samolotów. Były to maszyny modelu 787 MAX. Ich zamawiający nie został ujawniony.
Łącznie w 2025 Boeing dostarczył 175 samolotów (41 w marcu, 44 w lutym i 45 w styczniu), w tym 135 rodziny 737, 21 modelu 787, 11 modelu 777 i 8 rodziny 767. W tym samym czasie uzyskał zamówienia netto (po odliczeniu rezygnacji) na 249 samolotów.