Helitour i FlyNYON z siedzibą w New Jersey złożyły wstępne zamówienie na maksymalnie 5 samolotów eVTOL Alia 250 produkowanych przez Beta Technologies. Mają być one używane do turystyki fotograficznej i lotów czarterowych wokół Nowego Jorku. Alia 250 mają być od cichsze i zapewniać lepszą widoczność niż śmigłowce.
Samoloty Alia 250 mają dołączyć do floty FlyNYON składającej się z 7 śmigłowców Bell 206 L3 i L4, w tym niektórych z otwartymi drzwiami. Te śmigłowce, startujące codziennie z heliportu Kearny w New Jersey, około 5 mil od Manhattanu, przewożą od 3 do 6 pasażerów. Latają wokół Nowego Jorku przez 15 do 40 minut. Ich pasażerowie mogą obserwować okolice i wykonywać zdjęcia.
Certyfikacja samolotu eVTOL Alia 250 przez FAA ma nastąpić w 2026. Beta Technologies zamierza dostarczać samoloty tego typu w dwóch wersjach (Pierwszy produkcyjny Alia CX300 oblatany, 2024-11-14). Już teraz zabezpiecza potrzebną dla nich infrastrukturę. Ładowarki do samolotów elektrycznych zainstalowała dotąd w ponad 50 lokalizacjach w USA.