Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Euro Hawk Luftwaffe w powietrzu

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 02 lipca 2010

29 czerwca na przyzakładowym lotnisku Northrop Grummana w Palmdale oblatany został pierwszy bsl EuroHawk, czyli przygotowany na zamówienie niemieckiej Luftwaffe RQ-4 Global Hawk Block 20.

Dostawy  EuroHawków mają zakończyć się w 2017. Bsl tego typu będą  stacjonowały w bazie Schleswig-Jagel, zastępując w służbie samoloty  Breguet Atlantic, używane od 1972. Jednak zanim to nastąpi, należy  podwyższyć poziom bezpieczeństwa lotu, m.in. poprzez zamontowanie układu  antykolizyjnego i kamer umożliwiających operatorowi na ziemi obserwację  przestrzeni wokół bsl. Niezbędne jest też uzyskanie certyfikatu  zezwalającego na jego loty w zatłoczonej przestrzeni powietrznej i nad  gęsto zaludnionymi obszarami kontynenty europejskiego / Zdjęcie:  Northrop Grumman

Podczas pierwszego lotu EuroHawk wzniósł się na wysokość 9750 m i po niemal 2 godzinach wylądował w Edwards Air Force Base

Program realizowany jest przez spółkę joint venture EuroHawk, utworzoną przez Northrop Grumman Corporation i EADS Defence & Security. EADS odpowiada za opracowanie kompletnego pakietu rozpoznania elektronicznego (SIGINT). Niemieckie ministerstwo obrony uruchomiło program w 2007, podpisując ze spółką EuroHawk wieloletni kontrakt o wartości 430 mln Euro.

EuroHawk to ważny element przygotowania gruntu pod zbudowanie floty aparatów Global Hawk przeznaczonych dla program NATO Alliance Ground Surveillance (AGS).


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.