Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

500 mln GBP na ASCOD

Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, Wojska lądowe, 04 lipca 2010

Brytyjskie MoD podpisało z General Dynamics UK kontrakt na rozwój bojowego wozu ASCOD w wersji rozpoznawczej i wsparcia. W pierwszej fazie, wartej 500 mln funtów, ma powstać 7 prototypów.

Kontrakt podpisano 2 lipca. Pierwsza faza, obejmująca m.in. badania poligonowe prototypów, ma potrwać do 2013. Pierwsze seryjne rozpoznawcze ASCD miałyby trafić do odbiorcy 2 lata później. Potencjalnie kontrakt obejmujący dostawy seryjnych pojazdów może być wart 9 mld funtów.

Zakup 240 wozów ASCOD w wersji rozpoznawczej ma być pierwszym elementem programu znanego jako FRES SV - Recce Block 1. Nowe pojazdy mają zastąpić, używane m.in. w Afganistanie, wozy Scimitar. 45-tonowe wozy miałyby pozostać w linii 30 lat.


Drukuj Góra