Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

3 ofiary katastrofy SR22

Lotnictwo cywilne, 06 lipca 2010

Wczoraj wieczorem niedaleko Nowego Jorku rozbił się Cirrus SR22. Wszystkie 3 osoby znajdujące się na jego pokładzie zginęły.

Samolot wystartował z Plattsburgh Intl. Airport, niedaleko granicy z Kanadą, o 16:05, a rozbił się o 17:28 czasu lokalnego (21:28 GMT), podczas podejścia do lądowania w Essex County Airport w Caldwell/Fairfield (New Jersey). Uderzył w ziemię na północny wschód od pasa startowego, niedaleko budynku Ned Steven's Gutter Cleaner's i spłonął (zdjęcie: Joe Epstein / The Star-Ledger). Wszystkie 3 osoby znajdujące się na jego pokładzie zginęły.

Ofiary katastrofy to 70-letnia profesor reumatologii z New York Medical College na Manhattanie Margaret Dennis Smith-Ferguson, która pilotowała samolot, oraz 44-letni Michael Ferguson i jego 47-letnia żona Theresa.

Rozbity samolot to 4-miejscowy Cirrus SR22 GTS, nr rej. N764CD, nr ser. 1690, wyprodukowany w 2005, napędzany silnikiem Continental IO-550. Margaret D. Smith zarejestrowała go 24.01.2008. Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.