Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

3 ofiary katastrofy Jawhawka

Lotnictwo wojskowe, 08 lipca 2010

W katastrofie śmigłowca Sikorsky MH-60 Coast Guard zginęły 3 osoby znajdujące się na jego pokładzie. Tylko jedna ocalała.

Śmigłowiec wystartował z bazy Coast Guard Astoria w Oregonie, gdzie przechodził rutynową obsługę w czasie przelotu z Elizabeth w Karolinie Północnej do swej bazy Sitka na Alasce. Leciał nisko nad ziemią. Rozbił się niedaleko LaPush na wyspie James w stanie Washington, ok. 100 mil od Seattle. Wpadł do wody i zatonął (patrz zdjęcie). Jego poszukiwania rozpoczęto, gdy nie udało się nawiązać z nim łączności o 9:45.

W wyniku szybkiej akcji ratowniczej Coast Guard udało się uratować jedną z osób znajdujących się na pokładzie. Pozostałe 3 zginęły na miejscu. Życiu uratowanego nie zagraża niebezpieczeństwo, ale ma on połamane kończyny.

Prawdopodobną przyczyną katastrofy było zaczepienie przez śmigłowiec o linię energetyczną. W akcji ratowniczej (na zdjęciu) brało udział śmigłowce MH-60 Jayhawk i MH-65 Dolphin oraz jednostki nawodne Coast Guard.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.