Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe samoloty lotnictwa Boliwii

Lotnictwo wojskowe, 13 lipca 2010

Wojska lotnicze Boliwii odebrały ostatnio nowe samoloty - szkolenia podstawowego DA 40 i do przewozu VIP Falcon 900EX.

Fuerza Aérea Boliviana powiększyły swój stan posiadania o 10 nowych statków powietrznych. W pierwszej kolejności dostarczono im 9 samolotów szkolenia podstawowego Diamond Aircraft DA 40-180 Star. Koszt zakupu to 4 mln USD. Weszły one w skład Grupo Aéreo de Entrenamiento 21 z Colegio Militar de Aviación (COLMILAV), mieszczącego się w El Trompillo, Santa Cruz de la Sierra. Diamondy zastąpiły w służbie przestarzałe Beechcraft T-34A Mentor i Neiva T-25 Universal.

Natomiast kolejnym nabytkiem Fuerza Aérea Boliviana jest nowy Dassault Falcon 900EX, który używany będzie jako samolot prezydencki. Został on nabyty za 38,7 mln USD. Dotychczas przedstawiciele rządu w La Paz używali do tego celu samolotu Rockwell Sabreliner 75A.

Na podstawie informacji Juana Carlosa Cicalesiego i Santiago Rivasa


Drukuj Góra