Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

2 ofiary katastrofy Barona

Lotnictwo cywilne, 08 sierpnia 2010

Wczoraj rano w Pensylwanii rozbił się Beechcraft Baron. Dwie osoby znajdujące się na jego pokładzie zginęły.

Do katastrofy doszło ok. 9:20 w Bell Township, w Westmoreland County w Pensylwanii w czasie lotu treningowego. Samolot Beechcraft Baron ok. 12 minut po starcie z Arnold Palmer Regional Airport koło Latrobe uderzył w dom przy Route 286 i spłonął. Dwie osoby znajdujące się na jego pokładzie zginęły na miejscu. Ludzie znajdujący się w budynku nie odnieśli obrażeń.

Ofiary katastrofy zidentyfikowano jako 65-letniego Edwarda Francisa Sobota z Unity, prezesa TSI Titanium w Latrobe, i 66-letniego Theodore'a P. Kokolisa z Moon, pilota-instruktora z Bayer Corp. Lecieli, żeby zapoznać się z niedawno kupionym samolotem.

Rozbity samolot to dwusilnikowy Beechcraft BE58 Baron nr rej. N28MR, nr ser. TH-1328, wyprodukowany w 1982, należący do Westmoreland Mechanical Testing & Research. Spółka jest też właścicielem Cessny Citation CJ1 nr rej. N629DR.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.