Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa w Murray County

Lotnictwo cywilne, 26 września 2010

Wczoraj rano w Murray County rozbiła się Cessna 172K. Zginęły 2 osoby z 3 znajdujących się na pokładzie.

Pilot samolotu Cessna 172K lecącego z New Smyrna Beach (Massey Ranch Airpark) na Florydzie do Lovell Field pod Chattanooga w Tennessee informował o problemach z silnikiem. Do katastrofy doszło ok. 10:45. Samolot rozbił się na polu w rejonie Murray County w stanie Georgia, na południe od Spring Place. Przy próbie awaryjnego lądowania zahaczył skrzydłem o rosnący tam dąb. Wrak zatrzymał się zaledwie kilka metrów od bawiących się w pobliżu dzieci.

Szeryf Murray County poinformował, że dwie osoby lecące samolotem (kobieta i mężczyzna) zginęły na miejscu, trzecia została przewieziona do szpitala Erlanger. Jest w bardzo ciężkim stanie. Lekarze dają jej 50% szans na przeżycie.

Według przedstawicieli komisji badającej przyczyny katastrofy, problemy z silnikiem mogły mieć źródło w wadliwym paliwie lub wynikać z awarii mechanicznej. Pilot samolotu był prawdopodobnie mało doświadczony.

Rozbity samolot to 4-miejscowa Cessna 172K (zdjęcie z 2005: Wing Nuts LLC), nr rej. N84249, nr ser. 17258394, wyprodukowana w 1969, zarejestrowana na Flight Training Express LLC z New Smyrna Beach na Florydzie.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.