Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Prywatyzacja Aerofłotu?

Lotnictwo cywilne, 18 października 2010

W rosyjskich mediach pojawiły się informacje o możliwej sprzedaży przez rząd części akcji Aerofłotu, w ramach działań, zmierzających do ograniczenia deficytu budżetowego.

Ił-96 Aerofłotu (jeszcze w starym malowaniu). To zaledwie jeden z 6 samolotów tego typu, stanowiących jedyny model, wyprodukowany przez rodzimy przemysł lotniczy. Pozostałe 85 maszyn to w większości Airbusy (74 egz.) i Boeingi (11 egz.). Dopiero w przyszłości ma pojawić się więcej rosyjskich samolotów: MS-21, Suchoje Superjety oraz Antonowy 140 i 148 / Zdjęcie: Arpingstone

Informacje o możliwości sprzedaży pakietu akcji Aerofłotu potwierdził minister finansów, Aleksiej Kudrin. Dodał jednak, że rząd chce zachować kontrolę nad spółką.

Obecnie do władz należy trzy czwarte akcji: bezpośrednio 51,17% oraz pośrednio 27%. Reszta należy do załogi. Nieujawnione z nazwy zagraniczne przedsiębiorstwa wyraziły już zainteresowanie nabyciem udziałów.

Działania te związane są ograniczeniem deficytu budżetowego, który w bieżącym roku osiągnie 6,8% PKB. By zmniejszyć tę wartość do 4%, Kreml planuje sprzedaż części udziałów państwa w spółkach sektora paliwowego, telekomunikacyjnego, bankowego, jak również na kolei i wśród przewoźników lotniczych.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.