Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Let-410 rozbił się w Kongo

Lotnictwo cywilne, 21 października 2010

Filipiński pilot i drugi pilot, Kongijczyk zginęli w katastrofie czeskiego samolotu L-410 Turbolet koło Bukavu w Demokratycznej Republice Kongo.

Do katastrofy doszło niedaleko Bugulmisa, 30 km od Bukavu, 5 minut po starcie. Samolot czeskiej produkcji, L-410 Turbolet leciał do odległego o 180 km Shabunda. Przewoził 1,5 tony ładunku, głównie żywności.

W katastrofie zginął pilot, Filipińczyk, i drugi pilot, Kongijczyk. Rozbity samolot L-410 Turbolet był własnością prywatnych linii Tracep. Tracep Congo są na czarnej liście linii lotniczych Unii Europejskiej, obok 50 innych linii z Kongo.

Niedawno doszło do innej katastrofy samolotu L-410 w Kongo. 25 sierpnia panikę na pokładzie samolotu lecącego z Kinszasy do Bandungu wywołał przemycany krokodyl, który uciekł z worka marynarskiego jednego z pasażerów.

Przerażeni pasażerowie spowodowali zmianę wyważenia samolotu, który rozbił się tuż przed lądowaniem, uderzając w pusty budynek 100 m od pasa lotniska. Z 21 osób na pokładzie przeżyła wówczas tylko jedna. Pilotem był 62-letni Holender Danny Philemotte, a drugim pilotem 39-letni Brytyjczyk Chris Wilson. Krokodyla zabił maczetą jeden z ratowników.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.