Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa w Kolumbii

Lotnictwo cywilne, 23 października 2010

W katastrofie samolotu Cessna Turbo Stationair w Kolumbii zginął pilot i 4 pasażerów.

Do katastrofy doszło niedługo po starcie samolotu z Meddelin w departamencie Antioquia (ok. 400 km na północy zachód od Bogoty), 20 października ok. 9:25. Jednosilnikowa Cessna 206 leciała do małego miasteczka Vigia del Fuerte. Rozbiła się o 9:44 (14:44 GMT) w wiejskiej, górzystej okolicy San Antonio de Prado, 75 km od miejsca startu, i spłonęła. Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy - pilot nie zgłaszał żadnych problemów.

W katastrofie zginął pilot - Juan Guillermo Mondragón oraz 4 pasażerów, w tym John Amado Pérez, Osías Sierra i Xenobia Palacios.

Rozbity samolot to Cessna TU206G Turbo Stationair nr rej. HK2933, nr ser. U206-06631. Należała do Compañia Nautica del Oriente Condor.


Drukuj Góra