Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Produkcja AH-64D Block III

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 26 października 2010

Przedstawiciele Boeinga poinformowali wczoraj o otrzymaniu od Pentagonu zlecenia na modernizację pierwszej partii 8 śmigłowców AH-64D do wariantu Block III, za 247 mln USD.

Oblot prototypowego AH-64D Block III / Zdjęcie: US Army

US Army posiada obecnie ok. 740 śmigłowców uderzeniowych rodziny Apache, z czego ok. 240 egz. stanowią AH-64A. Reszta to bardziej nowoczesne modele D, w wariantach Block I oraz najnowszym Block II.

Amerykańskie wojska lądowe i Boeing w 2006 zainicjowały program głębokiej modernizacji swojej floty śmigłowców uderzeniowych. Dwa lata później odbył się pierwszy lot prototypu maszyny modelu AH-64D Apache Longbow Block III.

Otrzymał on silniki GE T700-701D, o mocy zwiększonej z 1890 do 2000 KM i nowe, kompozytowe śmigła wirnika głównego. Zapewniło to wzrost prędkości maksymalnej, wznoszenia oraz charakterystyk lotu. Całkowicie zmodernizowano i ucyfrowiono system przesyłu danych, który pozwala m.in. na kierowanie bezzałogowymi statkami powietrznymi.

Dowództwo US Army chce docelowo zmodernizować to tego wariantu 690 swoich śmigłowców uderzeniowych. 7 października podpisano umowę ramową o przebudowie 51 maszyn w ramach produkcji niskoseryjnej.

Wczoraj natomiast Boeing poinformował o zawarciu 22 października pierwszej umowy wykonawczej, na modernizację 8 śmigłowców. Wartość kontraktu wynosi 247 mln USD. Pierwszy egz. powinien zostać dostarczony odbiorcy dokładnie za rok, w październiku 2011.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.