Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ogromne zamówienie na C919

Lotnictwo cywilne, 16 listopada 2010

Trzy główne linie lotnicze ChRL złożyły zamówienie na 100 samolotów C919. Ten nowy, chiński samolot będzie konkurował z Airbusami 320 i Boeingami 737.

</span>Artystyczna wizja C919. Państwo Środka będzie produkowało również samodzielnie regionalne ARJ21, uniezależniając się w dużej mierze od importowanych samolotów pasażerskich. Co prawda większość podzespołów jest sprowadzana z zagranicy, jednak sytuacja ta z czasem będzie się zmieniać. Wypada się przygotować na to, że po erze chińskich zabawek, odzieży i elektroniki, przychodzi również czas samochodów i samolotów... / Rysunek: COMAC

O zleceniu poinformowali przedstawiciele producenta, Commercial Aircraft Corp of China (COMAC). Ujawnili oni dzisiaj, że kontrakty podpisano w czasie pokazów lotniczych Zhuhai, w prowincji Guandong.

Nie wiadomo jednak nic o charakterze umów. Mogą więc okazać się jedynie deklaracjami zakupu, a nie potwierdzonymi porozumieniami. Nie wiadomo również ile samolotów kupują poszczególne linie - Air China, China Southern i China Eastern - ani ile z nich zamawianych jest jako opcje.

Jasnym jest jednak, że COMAC zdołał osiągnąć kolejny sukces, znacznie powiększając portfel zamówień samolotu, który będzie bezpośrednio konkurował z najbardziej popularnymi maszynami pasażerskimi świata, A320 i B737.

C919 będzie bardzo podobny do tego pierwszego samolotu (prawdopodobne wykorzystywane są to samo oprzyrządowanie, co w montowanych równolegle Airbusach; zobacz: Oblot chińskiego A320), zabierając na pokład od 156 do 190 pasażerów. Pierwszy lot planowany jest na 2014. Dostawy mają rozpocząć się 2 lata później.

Wszystkie elementy maszyny - poza płatowcem - będą jednak importowane, głównie z USA (zobacz również: Nos C919 dostarczony).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.