Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Konsekwencje katastrofy

Lotnictwo cywilne, 08 grudnia 2010

Rozpoczęty dzisiaj w Nowej Zelandii przewód sądowy w sprawie ubiegłorocznej katastrofy lotni i śmierci dwóch osób, może mieć wpływ na przepisy lotnicze.

</span>Wrak lotni po ubiegłorocznej katastrofie w Nowej Zelandii / Zdjęcie: Gregor Richardson/Otago Daily Times

10 marca ubiegłego roku 27-letni instruktor, Argentyńczyk Gerardo Beam ze Skytrek Tandem Hang Gliding oraz 34-letni pasażer, Andrew Scotland lecieli na dwuosobowej lotni w rejonie Queenstown. Według naocznych świadków, lotnia rozpadła się w powietrzu. Nie zadziałał również spadochron osobisty. Obaj mężczyźni ponieśli śmierć.

Według dotychczasowych ustaleń nowozelandzkich władz lotniczych, pilot nie zastosował ograniczeń parametrów lotu, zalecanych przez producenta, co spowodowało złamanie struktury lotni. Spadochron zawiódł, ponieważ nie był przeznaczony dla dwóch osób.

Zeznający w charakterze eksperta przedstawiciel władz lotniczych poinformował, że naruszanie zaleceń producentów nie jest rzadkością. Prowadzący sprawę koroner zapowiedział, że wystąpi o zmianę przepisów prawa lotniczego, co prawdopodobnie będzie miało poważny wpływ na komercyjne loty nad Nową Zelandią.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.