Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ewakuacja Kapitolu

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 02 stycznia 2011

Wczoraj służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo ewakuowały urzędników z budynków Kapitolu. Powodem był niekontrolowany przelot samolotu pasażerskiego nad zastrzeżoną strefą Waszyngtonu.

Do wydarzenia doszło wczoraj wczesnym popołudniem. Kontrolerzy lotów utracili wówczas łączność z samolotem DHC-8 (Dash 8) Piedmont Airlines - spółki zależnej US Airways Express, który leciał z Hilton Head w Karolinie Południowej (lot 4352). Samolot podchodził do lądowania na Reagan National Airport. Służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo Kapitolu przed 13:40 wysłały do wszystkich, którzy tam przebywali informacje o konieczności opuszczenia jego budynków. Ewakuacja objęła też kilka innych budynków. Alarm odwołano po 14:00.

NAADC (North American Aerospace Defense Command) zdecydowało o poderwaniu pary dyżurnej myśliwców F-16 z Andrews AFB. Wróciły one szybko do bazy, gdy po kwadransie udało się odzyskać kontakt z samolotem pasażerskim. Okazało się, że pilot samolotu omyłkowo wybrał niewłaściwą częstotliwość do łączności z kontrolą obszaru.

W czasie ewakuacji na Kapitolu nie było wysokich rangą polityków. Większość z nich korzystała z przerwy świąteczno-noworocznej. W budynkach pozostali tylko zwykli urzędnicy i służby ochrony.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.