Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Tysięczny B767

Lotnictwo cywilne, 12 stycznia 2011

W zakładach Boeinga w Everett zakończył się montaż tysięcznego B767. Wydarzenie łączy się z przeniesieniem montażu tego modelu do innego, mniejszego obiektu.

Poniedziałkowa uroczystość dotyczyła samolotu dla japońskiej All Nippon Airways. Linia ta wykorzystuje ponad 50 maszyn rodziny B767-300. Większość z nich zostanie w najbliższych latach wycofana i zastąpiona Dreamlinerami. Linia otrzyma również ostatnie z 4 zamówionych B767-300ER / Zdjęcie: Sakura

Boeing 767 po raz pierwszy wzbił się w powietrze 26 września 1981. Rok później wszedł do służby w United Airlines. Największe zamówienia na ten samolot Boeing zebrał na przełomie lat 1980. i 1990, w 1989 podpisując umowy o zakupie równo 100 maszyn. Roczna produkcja nigdy nie przekroczyła jednak 63 egz. W ciągu ostatnich 5 lat zakłady w Everett opuszczało rocznie 10-13 maszyn tego typu. Portfel zamówień jest niewielki - wynosi kilkadziesiąt samolotów. Linie lotnicze kupują następcę B767, Dreamlinera.

B767 występują w kilku odmianach, -200, -300, -400 oraz wersjach ER o zwiększonym zasięgu. Istnieje również model transportowy, na bazie modelu 300. Samoloty te mogą przewozić od 224 do 304 pasażerów w układzie dwuklasowym. Liczba pasażerów zmniejsza się (do minimalnie 181) lub zwiększa (do 375), w zależności od aranżacji wnętrza.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.