Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A-37B na sprzedaż

Lotnictwo wojskowe, Strategia i polityka, 02 stycznia 2008

Peru i Pakistan są zainteresowane odkupieniem od Korei Południowej wycofanych ze służby samolotów A-37B Dragonfly.

Black Eagles wykorzystywały A-37B przez 15 lat. Czarne Orły będą latać ponownie od 2009, już na nowoczesnych T-50

Cessna A37B, odrzutowy samolot szturmowy, powstały na bazie szkolnego T-37 Tweet ponad czterdzieści lat temu, znajduje się jeszcze na wyposażeniu wojsk lotniczych ponad dziesięciu państw, głównie Ameryki Łacińskiej. Z uwagi na wiek jest jednak powoli wycofywany.

W Korei Południowej kilkanaście A-37B służyło w zespole akrobacyjnym Black Eagles do października 2007. Wycofano je z powodów bezpieczeństwa, ze względów oszczędnościowych nie decydując się na kosztowny remont.

W maju władze wojskowe Pakistanu wystosowały oficjalne zapytanie o możliwość odkupienia części do silników General Electric J85-GE-17A. Większe szanse na realizację ma jednak prośba z Peru, które jest zainteresowane odkupieniem całych samolotów. Kraj ten zakupił 53 samoloty, jednak w służbie pozostaje ich już tylko 10.

Ewentualne odstąpienie A-37B będzie częścią przedsięwzięć zmierzających do sprzedaży przez Koreę Południową ponad dwudziestu 35-letnich odrzutowców, w tym rozpoznawczych RF-5.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.