Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Koreańskie B737 wczesnego ostrzegania

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 02 marca 2011

Przedstawiciele Boeing poinformowali, że pierwszy z 4 zamówionych przez Koreę Południową samolotów B737 AEW&C zostanie prawdopodobnie dostarczony w lipcu.

Nowe Boeingi pozwolą Seulowi na samodzielne i bardziej sprawne kontrolowanie przestrzeni powietrznej, co związane jest z planami przejęcia z rąk Amerykanów dowodzenia operacyjnego na czas wojny przez Koreańczyków, począwszy od 2015. Samoloty staną się również kolejnym elementem, zapewniającym dominację nad licznym, ale przestarzałym i niedoinwestowanym lotnictwem wojskowym KRL-D / Zdjęcie: Boeing

Seul podpisał umowę o zakupie 4 samolotów wczesnego ostrzegania w 2006. W ramach towarzyszącego umowie offsetu, zakłady KAI w Sacheon modernizują obecnie 3 maszyny, dostosowując do wymagań przyszłego użytkownika. 4. samolot, będący w istocie pierwszym z zamówionych, przechodzi cały cykl produkcyjny i testowy w USA.

Maszyna ta ma już za sobą próby lotne, zakończone w czerwcu 2010. Obecnie trwają testy systemu radarowego Northrop Grummana, jak również urządzeń swój-obcy, łączności, samoobrony i zestawów obsługowych. Finalna faza badań przewidziana jest na marzec, zaś w maju rozpoczną się próby zdawczo-odbiorcze. Jeżeli zakończą się sukcesem, Koreańczycy odbiorą samolot w lipcu. Dzięki temu Boeing będzie mógł dotrzymać terminu dostaw wszystkich samolotów - przed końcem 2012.

B737 AEW&C służą już w wojskach lotniczych Australii (2 egz., zamówiono 4 kolejne) i Turcji (4+2). Oferowane są również - ze sporymi szansami na sukces - Zjednoczonym Emiratom Arabskim i Włochom.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.