Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa CASA C-212 w Kanadzie

Lotnictwo cywilne, 02 kwietnia 2011

Wczoraj w Kanadzie rozbił się dwusilnikowy samolot poszukiwań geofizycznych C-212. Jedna osoba zginęła, a dwie zostały ranne.

Do katastrofy doszło wczoraj w czasie próby awaryjnego lądowania w Saskatoon w Sasakatchewan, ok. 18:20. Załoga dwusilnikowego samolotu próbowała lądować awaryjnie na pełnej samochodów Wanuskewin Road, około kilometr od lotniska. Wcześniej pilot informował o problemach z lewym silnikiem.

W katastrofie zginął 47-letni mieszkaniec Embrum w Ontario, zidentyfikowany przez policję jako Iaroslav Gorokhovski. Dwaj piloci zostali ranni. Przetransportowano ich do lokalnego szpitala.

Rozbity samolot to CASA C-212-CC50 Aviocar (zdjęcie: Peter Nickerson) nr rej. C-FDKM, nr ser. 196, wyprodukowany w 1981, należący do Fugro Airborne Surveys. Był specjalnie przebudowany poprzez umieszczenie na zewnątrz czujników do badań geofizycznych i poszukiwań minerałów.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.