Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ile lat mają samoloty linii lotniczych?

Lotnictwo cywilne, 06 kwietnia 2011

Przewodnik inteligentnego pasażera The New York Times podsumowuje wiek samolotów używanych przez linie lotnicze. To odpowiedź na wątpliwości po pęknięciu kadłuba kolejnego Boeinga 737.

The New York Times odpowiada na pytania czytelników po wypadku Boeinga 737 Southwest Airlines (Pękł kadłub Boeinga 737, 2011-04-02). Przypomnijmy - po wzniesieniu się na wysokość przelotową pękł jego kadłub na długości blisko 2 metrów. Na szczęście żadnemu z pasażerów nic poważnego się nie stało.

Starsze Boeingi 737, nie tylko Southwest, zostają teraz poddane szczegółowej kontroli, by uniknąć w przyszłości podobnych awarii (Uziemienie starszych modeli B737, 2011-04-05). W sumie przeglądem objęto co najmniej 175 samolotów mających więcej niż 15 lat. Przy tej okazji pasażerowie zaczęli zadawać pytania o bezpieczeństwo lotów.

NYC zamieścił analizę opracowaną przez londyńskie przedsiębiorstwo konsultingowe Ascend. Warto się z nim zapoznać, aby samodzielnie ocenić ryzyko latania różnymi liniami w USA. Trzeba jedynie pamiętać, że zestawienie zawiera średni wiek samolotów. Można więc trafić zarówno na starszy, jak i młodszy egzemplarz.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.