Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Botswana kupuje PC-7 Mk II

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 21 kwietnia 2011

Ministerstwo obrony Botswany podpisało ze szwajcarskim Pilatusem kontrakt dotyczący zakupu 5 samolotów szkolno-treningowych Pilatus PC-7 Mk II Turbo Trainer za 40 mln CHF.

Piloci Botswany szkolą się obecnie korzystając z 6 Pilatusów PC-7. Zostały one dostarczone w 1990. Są już poważnie wyeksploatowane.

Nowy kontrakt, podpisany 13 kwietnia w stolicy Botswany - Gaborone, dotyczy 5 samolotów szkolno-treningowych Pilatus PC-7 Mk II Turbo Trainer, a także pakietu logistycznego, części zapasowych oraz szkolenia pilotów i techników. Całość ma kosztować ok. 40 mln CHF.

Dostawy mają zakończyć się w 2013. W tym roku samoloty powinny zostać wdrożone do systemu szkolenia. Samoloty PC-7 Mk II mają służyć w lotnictwie Botswany 25 lat.

Samolot szkolno-treningowy PC-7 Mk II Turbo Trainer (zdjęcie: Walter Hodel) jest napędzany silnikiem PT6A-25C o mocy 520 kW. Zastosowano w nim wiele rozwiązań z nowszego samolotu - PC-9. Pierwotnie był opracowany dla lotnictwa RPA.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.