Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rekord Airbusa

Lotnictwo cywilne, 24 czerwca 2011

W ciągu zaledwie 2 pierwszych dni targów lotniczych na podparyskim Le Bourget, Airbus podpisał umowy - wstępne i potwierdzone - dotyczące sprzedaży aż 730 samolotów pasażerskich.

Koreański A380 w czasie efektownego przelotu nad płytą lotniska Le Bourget. Tegoroczna impreza została niemal zawłaszczona, biorąc pod uwagę wielkość zamówień, przez europejskiego producenta lotniczego / Zdjęcie: Airbus

Przedstawiciele Airbusa podpisali potwierdzone umowy sprzedaży 412 samolotów za ok. 44 mld USD oraz wstępne porozumienia, otwierające drogę do finalnych negocjacji, w sprawie potencjalnej sprzedaży 312 maszyn za 28,2 mld USD.

To bardzo pozytywne rezultaty dla całej branży lotniczej, świadczące o znacznej poprawie sytuacji przewoźników. W 2007, jeszcze w okresie ogromnych, przedkryzysowych zamówień, oba największe koncerny, Airbus i Boeing, sprzedały na Le Bourget 506 samolotów pasażerskich.

Biorąc pod uwagę, że Amerykanie sprzedali na tegorocznej edycji targów kilkadziesiąt samolotów, a do końca imprezy pozostało jeszcze kilka dni, można przyjąć z dużą dozą pewności, że rezultaty sprzed 4 lat zostaną znacznie przekroczone.

To, co stanowi pewne zaskoczenie jest stopień dominacji Airbusa. Co prawda europejska impreza w ostatnich latach zawsze dawała zwycięstwo temu koncernowi na Boeingiem, co związane jest przede wszystkim z lokalizacją targów, jednak nigdy w aż takim stopniu.

Co więcej, podpisane umowy z AirAsia i IndoGo, są rekordowe w całej historii lotnictwa. Pierwszy z przewoźników zamówił bowiem aż 200 A320neo, zaś drugi 180 maszyn tej rodziny.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.