Brytyjski producent układów napędowych, w tym lotniczych, ujawnił wyniki finansowe za 2011. Uzyskał rekordowy obrót 11,3 mld i zysk brutto 1,16 mld GBP.
Uzyskany obrót był o 4% większy, niż rok wcześniej. Zdecydowana większość tej sumy pochodziła z usług serwisowych. Dostawy np. nowych silników lotniczych to średnio jedynie ok. 25% wpływów.
Największy obrót - 5,6 mld GBP - wygenerował sektor silników dla cywilnych statków powietrznych, głównie odrzutowych samolotów pasażerskich Boeinga i Airbusa. Drugi pod względem ważności okazał się sektor produkcji silników morskich (2,3 mld GBP), który nieznacznie wyprzedził zakłady wytwarzające jednostki napędowe wojskowych statków powietrznych (2,2 mld GBP). Produkowanie i obsługiwanie siłowni oraz agregatów prądotwórczych przyniosło 1,2 mld GBP.
Większy był także zysk brutto (przed opodatkowaniem i wypłatą dywidend). Wyniósł 1,16 GBP i był o 21% większy niż w 2010.
Do 62,2 mld GBP, o 5%, wzrósł portfel zamówień. W zdecydowanie większości związany jest ze sprzedażą i serwisowaniem silników dla cywilnych statków powietrznych, na sumę 52 mld GBP.