Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Czterołopatowy SR22

Lotnictwo cywilne, 08 marca 2012

Właściciele popularnych Cirrusów SR22 mogą kupować nowe, czterołopatowe śmigła dla swoich samolotów. Niemiecka MT-Propeller Entwicklung uzyskała certyfikaty dla śmigła MTV-14-D/195-30b.

Zdjęcie: MT-Propeller

Niemiecka spółka oferuje szeroką gamę kompozytowych śmigieł. Najnowsze w ofercie jest MTV-14-D/195-30b, przeznaczone dla Cirrusów SR22, modeli G1, G2, G3, napędzanych silnikami Continental IO-550-N oraz odmianami z doładowaniem.

27 lutego producent uzyskał dla śmigła certyfikat europejskich władz lotniczych EASA. W marcu natomiast - od władz amerykańskich FAA. Przedstawiciele MT-Propeller deklarują, że ich zestaw gwarantuje m.in. zmniejszenie poziomu wibracji, poprawę chłodzenia silnika, zwiększenie ciągu statycznego, prędkości wznoszenia i prędkości przelotowej oraz skrócenie rozbiegu.

Cena standardowego zestawu wynosi 14 tys. USD. Według producenta to o 10 tys. mniej, niż w przypadku trójłopatowego, kompozytowego śmigła spółki Hartzell. Za dodatkowe instalacje antyoblodzeniowe, właściciel musi dopłacić 1200 lub 1800 USD.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.