Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Bombardier w Warszawie

Lotnictwo cywilne, 17 maja 2012

Dzisiaj na warszawskim Okęciu wylądował pierwszy z ośmiu zakupionych przez Eurolot Bombardierów Q400 NextGen. Samoloty tego typu będą zastępowały wysłużone ATR-y.

Bombardier Q400 NextGen Eurolotu, przed wylotem do Polski. W najbliższych dniach jego śladem powinny przylecieć dwie kolejne maszyny tego typu. Pierwsza wyląduje na Okęciu w sobotę lub niedzielę, a druga pod koniec przyszłego tygodnia / Zdjęcie. Eurolot

Samolot wylądował w Warszawie ok. 15:30, przywitany tradycyjnym salutem z armatek wodnych. Maszyna o nr seryjnym SN4406 nosić będzie polskie znaki rejestracyjne SP-EQA. Osiem nowych Bombardierów ma stopniowo zastępować dotychczas wykorzystywane maszyny starszej generacji: 14 turbośmigłowych samolotów krótkiego zasięgu ATR42-500 i ATR72-200 oraz 3 odrzutowe Embraery 175 (dwa z nich są leasingowane MON jako samoloty rządowe). Proces ten może zostać sfinalizowany po wykorzystaniu opcji umowy, dotyczącej dodatkowych 12 Bombardierów.

Umowę o zakupie Q400 NextGen zatwierdziło w marcu bieżącego roku Walne Zgromadzenie Eurolotu, usuwając ostatnią przeszkodę przed dostawami (zobacz: Bombardiery dla Eurolotu). Samoloty kanadyjskiego producenta obsługiwać będą krajową i zagraniczną siatkę połączeń polskiego przewoźnika. Ich wnętrze skonfigurowano dla maksymalnie 78 pasażerów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.